شرکت آذربام عایق کار

تولید کننده عایق رطوبتی حفاظ و انواع قیرها با درجه عملکردی

شرکت آذربام عایق کار

تولید کننده عایق رطوبتی حفاظ و انواع قیرها با درجه عملکردی

شرکت آذربام عایق کار

شرکت آذر بام در سال 1372به منظور تولید عایقهای رطوبتی و انواع قیرهای صنعتی توسط بخش خصوصی تاسیس گردیدو در سال 1377 کلیه مراحل اجرایی کارخانه به اتمام رسید و در همان سال به صورت رسمی افتتاح گردید.

این مجموعه توسط کادر فنی مهندسی داخلی و خارجی و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینی بالغ بر 40000 متر مربع و زیر بنای 15000 متر مربع احداث گردید.
این مجموعه با توان تولید 2000 تن انواع پرایمر 15000000 متر مربع عایق رطوبتی و 150000 تن قیر های صنعتی در سال در رده بزرگترین کارخانجات تولیدی عایق رطوبتی و انواع قیرهای صنعتی در خاور میانه بوده که عمده مصرف محصولات این شرکت در عایق بندی و زیر سازی ساختمان ها و جاده ها می باشد.

این شرکت با توجه به شرایط متنوع آب و هوایی، محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه میکند. چنانچه محصولات این شرکت در سردترین و گرمترین نقاط جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.